Alla inlägg under oktober 2009

Av anna - 10 oktober 2009 10:33

Hejhej..


 Äntligen lördag igen så sköönt med lite helg de är det alltid hehe ;-)

Nåja men om en timme någonting så blir de att åka till Leksand

ska väl köpa lite nya kläder en tränings overall ska ja ha iaf kommer kanske

någon bild på den sen :-)


I går kväll så hittade jag någon jul-duk som jag hade beställt tänkte brodera den tills

denna jul men hade liksom glömt av den, så får väl se om jag hinner få den färdig

hoppas de iaf! :-)


Fick iaf hem mitt medlemsskaps brev igår ifrån Leksand, så bra de har väntat på de

i flera veckor hehe ..


Förlåt att jag inte uppdaterade något mera i går kväll, men hände en tråkig sak som jag

inte vill berätta om här, men kan kanske berätta lite om går dagen ändå.

Var ju till jobbet, dagen gick bra men märktes att de var fredag, skulle hämta några

frysta bullar i frysen å lite annat oxå, men antingen så hittade jag inte sakerna elr så

glömde jag hela tiden av vad de var som skulle hämtas, hehe smart av mig,

men annars gick då dagen bra :-)

nu dra ska väl laga lite mat innan vi åker

men kommer något mera inlägg ikväll & kanske några bilder oxå..


Hade bra Glad

Av anna - 9 oktober 2009 07:27

Hejhej.


Tänkte som att ja kan ju passa på att uppdatera bloggen innan

ja går till jobbet då.


har inte gjort så mkt nu då har näsan nyss vaknat för en halvtimme sedan

så är jävligt trött nu .

aja men kommer inte på så mkt att berätta om nu då,

men kommer kanske något inlägg senare.



Av anna - 8 oktober 2009 16:45

Hallå..


jaa då var denna arbetsdag avklarad då, idag så har de blivit att städa lite i butiken

packat upp lite varor har även kastat kartonger..

Så nu har ja nästan nyss kommit hem eller för en timme sedan så har inte gjort

så mkt nu då ska till å tvätta lite, lär väl tvätta arbetskläderna oxå.

men kallt är de då i morse kändes de som att det skulle ha varit 10 grader kallt :S


nåja men blir ett ganska kort inlägg nu då, ska tvätta å laga nå mat .

hör av mig

hade bra

Av anna - 7 oktober 2009 10:42

   Hejhej..


Jaa fick skriva om inlägget som ja nästan nyss hade skrivit för

när ja skulle publicera de så bara försvann de :S

så jätte roligt så ska väl försöka att skriva samma, som ja gjorde tidigare.


Onsdag igen då mitten på veckan snart blir de helg igen sköönt :)

Blev inte att åka till Leksand idag heller, så de får blir att åka dit på Lördag för

då är de ingen av oss som jobbar heller.

Så nu har ja tvättat lite har även varit ut med hunden en vända men blåser

jätte mkt ute å kallt som fan är de oxå.. trååkigt :-(

Nu dra, hör av  mig,


Diverse bilder



  



Haha snacka om att hon blev glad över denna flaska, får jag den sa hon :)

  



Av anna - 6 oktober 2009 13:52

Hallå ^^,


Idag är ja ledig då så fick en liten sovmorgon oxå haha skönt slipper då gå upp 06:30

två dagar i veckan :)


nåja men nu har de inte blivit så mkt gjort då varit ut med hunden en vända har

även kollat sjunde himlen, å nyss var de tredje skiftet fan bra de är då..

å i kväll så är de ju säsongs start på desperate housewiwes stavning?

men blir ju andra avenyn sammtidigt oxå så vet liksom inte alls 

vad ja ska titta på för något då men de visar sig väl hehe ;-)


var ju som egentligen tänkt att de skulle ha blivit en vända till Leksand

idag då men har igen bil hemma nu heller så får väl bli i morron istället

ska ju inte jobba då heller, hoppas bara att de inte blir snö tills

i morron för då kommer de att bli jävligt halt ute & då blir de

inte heller att åka dit..

ska ta & gå ut med hunden en vända nu,

hör av mig

hade bra Glad


Av anna - 5 oktober 2009 18:55

Hejhej..


jaha måndag igen då, varit å jobbat idag arbetsdagen gick då bra har bytt lite prislappar

idag å packat upp lite varor ..

nåja denna dag gick då iaf fort ja som jämt tycker att måndagar är såå dryga, hehe ;)


nåja men vid åtta blir de väl att kolla Färjan 3 antar ja väl kanske går någon bra film

senare, å är ledig i morgon så tänkte som ta å fara till Leksand en vända, finns ju

en liten 2 åring som vill ha en Leksands tröja :-)


nu dra!

hör av mig..




Av anna - 4 oktober 2009 11:33

Hejhej..


Söndag igen då trååkigt som vanligt tycker att helgerna går alldeles för fort.

har nästan nyss vaknat nu då så kollar någon film Inte ett pip hehe ;-)


tänkte som att gå ut en vända men har inte som någon lust till de nu

för är sådant tråkigt väder å kallt!!

å igår kväll så var de något fel på min blogg, samma inlägg hade publicerats tre gånger :S

konstigt..


men blir ett kort inlägg nu då

hör av mig.

Hade braGlad 


Av anna - 3 oktober 2009 22:45

Hejhej..


jaha vart en liten senare uppdatering idag då men har städat

nästan hela dagen för fick främmande några timmar på eftermiddagen.. :)


så efter de har ja väl inte gjort så mkt annat då varit ute med hunden en

vända men fan vad kallt de är känns som att de skulle vara 10 grader kallt ute

nu ju ..

jaaa men nu blir de väl att kolla någon film tror ja går någon film på tv4+ ghost elr

vad den nu heter. hehe men den verkar då bra iaf..


nu dra hör av mig i morron

hade bra

Ovido - Quiz & Flashcards