Alla inlägg under oktober 2009

Av anna - 31 oktober 2009 10:18

Hejhej ...


sorry för att jag inte har uppdaterat, men nu är jag hemma igen, hade hellre

velat stannat kvar där faktiskt men har som tänkt att åka upp dit till jul

igen :-D



Jaja :) men flygningen gick då bra igår iaf var typ tjugo minuter försenat innan det lyfte i från

luleå men, annars så gick det bra, och behövde inte vänta länge på arlanda heller för

tog ett tåg som gick en timme senare, så fick åka första klass hehe ;-)

nåja spelade ingen roll för min del huvudsaken att jag kom med tåget iaf.


Nu har jag inte gjort så mkt då har kollat på lite film och sovit ganska länge fick ju stiga upp

05:00 igår bara för att vi skulle hinna med flyget!

Nu dra.

Hör av mig.

Av anna - 28 oktober 2009 19:48

Hejhej.


Blev inte att uppdatera något igår men min datorn krånglar bara hela tiden den bara

slår av sig fattar inte varför :S


Igår så var jag ju till frissan i finland så blev ny blonderad och ny klippt (Y)

så de vart då bra resultat iaf.

Sen blev det en promenad i det här kalla vädret som är här,

men idag har de faktiskt varit fint väder ändå har varit lite sol,

men blev ganska kallt sen tycker jag iaf..


Nåja om tio min ska jag kolla ett program på fyran kommer inte riktigt ihåg

vad de heter men jaja hoppas att det är bra!


Kom just på en annan sak vad fan håller Leksand på med, hur kan dom bara sparka

en sådan bra spelare som Eneqvist?

Aja det är jävligt dåligt gjort iaf, lycka till att komma upp i elitserien Leksands IF!


Men hoppas iaf att få se Leksand i elitserien nästa säsong för det är ju där som dom hör

hemma :-)

Dom har ju riktigt bra spelare den här säsongen.

..

Av anna - 26 oktober 2009 16:57

Hallå...


Har som lite tråkigt så tänkte kan väl uppdatera i bloggen en gång till då

inte för att jag har gjort så mkt sen jag skrev tidigare, har varit ut en vända

är redan mörkt här och snöar gör det oxå men tusan vad kallt det är vet som inte

om de var en minus grad men känns då som att det skulle vara kallare..


Så får väl se vad jag ska göra sen då men de blir väl antagligen bara att kolla

tv eller sitta vid datorn har ett The sims 2 spel med mig så blir väl att spela det

då hehe roligt liv jag har ;-)


Nu dra hör av mig.

Av anna - 26 oktober 2009 14:39

Hejhej..


Måndag idag ny vecka igen, idag har det faktiskt snöat ganska mkt ändå har varit ute och

promenerat två gånger idag men kändes faktiskt ganska kallt..

Sen så har jag bara stickat på dock kläderna som jag håller på med

haha duktig jag känner mig, kan egentligen inte sticka alls men kan ju alltid prova

och har lyckats än så länge hehe.

Men får ju inte glömma av att uppdatera i bloggen för det hehe ;-)

Nåja nu blir det att äta lite snart så får väl se vad som händer sen, kanske

blir att jag uppdaterar senare oxå.


Hade bra

Av anna - 25 oktober 2009 21:30

Hejhej..


Nu har jag kanske inte uppdaterat på några dagar?

men har inte blivit av nu när jag inte är hemma heller men kan väl försöka att

dra en kort uppdatering ändå om dom dagarna som jag har missat.


Nå men idag har jag varit ute på en kortare promenad gick nästan inte att gå alls

för var så halt så det var inte klokt faktiskt hehe ;-) var ju rena is vägen ute nu ju.

Så senare så har jag bara varit inne skulle prova att sticka nå dock kläder :-)

har som inte så mkt annat för mig nu så tänkte som att skadar väl aldrig att passa

på att prova på någonting nytt..


Nåja och på tisdag så ska jag vara till frissan i finland ska bleka håret och klippa det,


Men nu ska jag nog titta på lite tv är någon wallander film så ska kolla det sen blir

det att sova är som så trött denna dag elr har varit det hela dagen men det kanske beror på

att man vridit tillbaka klockan en timme, kanske är jag fortfarande inställd på

sommar tid hehe ;-)

Nu dra, hör av mig.

Hade bra Glad


Men har då även haft tid att följa hockeyn och Leksand fick stryk idag :S

Förstår inte riktigt vad det är som händer där?

Men kommer alltid att vara Leksing ändå :-D

Av anna - 23 oktober 2009 19:12

Hejhej..


Jaa äntligen är jag framme efter denna långa dag fick stiga upp vid 06:30 sen blev det att ta tåget till

arlanda tog 1 timme & 30 minuter någonting,

gjorde inte så mkt där fixade med flygbiljetterna sen blev det att äta lite där oxå.


Flyget gick vid 12:30 flög dit med Norwegian, fina flyg dom har faktiskt, men annars har jag

jämt flygit med Sas men dom var ju dyrare så då fick de vara..


Här har det faktiskt snöat har fått sett  årets första snö ;-) hehe för hemma

regnar det bara hela tiden.

Nu dra, men hör av mig

Hade bra Glad

..

Av anna - 22 oktober 2009 21:54

Hejhej ^^,


Jaha torsdag igen, denna arbetsdag har jag faktiskt haft mkt att göra hela dagen!

Bara packat upp varor hela tiden, men de gick bra, roligt att ha något att göra :-)


Har inte gjort så mkt annat när jag kommit hem varit och klippt klorna på hunden, sen

har jag packat färdigt, men kommer då att kunna uppdatera bloggen där oxå som tur

är hehe ;-)

Måste stiga upp tidigt i morron elr börjar att bli van med det, men de är bara för att

tåget går så tidigt men, måste ta ett sådant tidigt tåg för annars hinner jag aldrig

med flyget..


Nu dra!

Hör av mig i morron när jag kommit fram Glad


Av anna - 21 oktober 2009 12:38

Hejhej


Sorry för att jag inte uppdaterade igår men hade inte så mkt att komma

och berätta om heller.


Idag är jag ju ledig var det igår också så har städat lite nu och

även packat färdigt väskan tills jag ska åka på fredag.

Just nu så kollar jag på sjunde himlen blir även tredje skiftet

om en fem minuter någonting så ska även kolla det ;-)


och ikväll är de dags för de första daladerbyt för denna säsongen!

Heja Leksand, vinnst i kväll :-D


Nu dra!  hör av mig

Hade bra


Ovido - Quiz & Flashcards