Alla inlägg under maj 2010

Av anna - 16 maj 2010 09:41

God Morgon !

 

Nu regnar det igen :( fattar inte hur det kan få mig att bli deprimerad och dyster?

 

Blir väl bara att vara hemma idag & kolla några filmer.. (Y)

 

Hörs

Kram

Av anna - 15 maj 2010 18:50

Hej ^^,

 

Nu är det verkligen härligt väder ute (Y) +27 grader, så glaad jag blir ;D

 

Har faktiskt bara varit ute hela dagen :P varit ute på altanen & solat + en längre promenad :D Jag klagar då inte på det här vädret som är nu (Y)

 

Hörs !

 

Kram

Av anna - 14 maj 2010 10:18

                    Hej !

 

    Allstå fan vad trött jag blir på allt

         regnande hela tiden !   

      Och så har jag knappt fått sova i natt

       Så grymt irriterad är jag idag, + att

      mitt huvud bara bultar hela tiden   

        jag hatar att ha huvudvärk !

     Ska gå & vila en stund nu innan jag

             somnar vid datorn  

 

                    Hörs

Av anna - 13 maj 2010 09:44

Hej !

 

Ledig i 4 dagar nu ;D Skönt!

Men mindre roligt väder är det undrar när det ska sluta att regna?

Verkar som att det bara blir att vara innne idag :(( så funderar vad jag ska hitta på att göra..

 

Hörs!

 

 

Av anna - 8 maj 2010 17:20

Hej ! :)

Det här blir nog sista inlägget i denna bloggen..

Har en ny blogg som, jag har flera besökare på så därför lägger jag ner min tid på den bloggen istället..

 

Så då kommer jag att ta bort den här, eller kanske ha den kvar, men kommer att bli dålig uppdatering..

 

Av anna - 3 maj 2010 16:42

                       Hej !

 

 Har inte haft tid att uppdatera något i bloggen

                 under helgen..

   Nåja men i Fredags så var jag och shoppade

             slutade kring tolv då ! :)

        Köpte en klänning,Leggins,solglasögon,

         foundation,parfym,örhängen,halsband.

      Sen på kvällen så var jag och kollade på 

Maj-brasan, och efter det så blev det fest! ^^, 

 Så igår hade jag huvudvärk hela dagen, jobbigt.

 

  Aja men idag har jag bara varit på praktiken..

 

Hörs!

 

Ovido - Quiz & Flashcards