Alla inlägg under november 2009

Av anna - 30 november 2009 19:32

Hejhej..  


Jahapp nu  är det nog ett tag sedan som jag uppdaterade här, men har inte

haft så mkt vettigt att komma å berätta om heller så :P


Idag har jag varit och jobbat som vanligt :)

Hemma har det inte blivit att gjort så mkt tänkte vara ut en vända men det regnar

ju bara hela tiden så det fick då vara hehe ..


I morron kommer morsan hem ifrån Thailand igen varit borta i tre veckor, å en

massa presenter blir det säkert hehe :-D

Tänkte som även fara å försöka att få influensa sprutan i morron oxå....

Jaja men nu ska jag kolla runt lite på internet..

Hör av mig

Hade bra 

Leksands IF bästa laget..  

Av anna - 25 november 2009 20:04

Hallå


Jahapp då var denna ledighet nästan över oxå då, dags att gå till jobbet i

morron igen...

Idag har jag faktiskt bara tvätta lite å även städat lite oxå är sådant tråkigt

väder så vill inte vara ute när det ska regna hela tiden.. :-(


Nu på kvällen så har jag kollat på filmen sällskaps resan :-) hehe roligt det var :-)

Jaja men nu ska jag följa hockeyn hoppas att Leksand vinner, har även inte

så mkt annat vettigt att komma å berätta om nu heller så.

Hör av mig, hade bra :)


Av anna - 24 november 2009 08:24

Hejhej..


Ledig idag igen då sköönt känns precis som att det skulle vara helg igen för mig

hehe jaja men har nog ganska mkt att fixa med idag och i morron tänkte som

städa hela huset tills första advent på söndag så har jag det gjort..

Lär även fara och klippa klorna på hunden sen en fem tiden har jag för mig att

det var...


Sammtidigt så är det här en jävligt tråkig dag, idag är det precis två år sedan som min mormor dog och jag saknar henne fortfarande som om det vore igår..

Men livet måste väl gå vidare ändå right?


Ikväll blir det att kolla andra avenyn igen men är även Desperate housewives

samma tid så får väl se vilket av dom jag kommer att kolla på hehe :)

Nu ska jag gå ut med hunden

Hör av mig

Hade bra...

Av anna - 23 november 2009 20:42

Hejhej..


Jaa då var denna dagen nästa slut oxå elr ja kanske inte än då hehe ;)

arbetsdagen gick då bra iaf har städat på lagret å lite ute i butiken det jag hann

med innan jag slutade idag iaf men det gick då bra..

Men hojja vad tråkigt det är när det bara ska regna hela tiden, usch säger jag bara ..


Jaja men just nå så kollar jag på livet i fagervik blir väl att kolla grann-fejden

som börjar alldeles strax tro vad det handlar om idag då?


Nu dra

Hör av mig

Hade bra..  

:)

Av anna - 21 november 2009 21:45

Hejhej..


Kväll igen vad fort dagarna går alldeles för fort iaf helgerna! hehe ;-)

tänkte som kolla på dansbandskampen idag men usch vad dåligt det har blivit

nog var de då bättre förra året när Scotts & Lars Kristerz var med

dom var ju dansband så dom hörde hemma där då.

Men nu är det inte lika bra faktiskt.. Och är inget annat på tv:n heller så får väl

kollar runt lite på internet å sammtidigt uppdatera bloggen då :)

Nå men blir väl att kolla någon DVD film om en stund skulle jag kunna tro...

Får väl bli fredags mys idag istället ;) hehe


Jaja men nu ska jag ta ut hunden en vända, hojja vill inte gå ut när det

är så kallt ute nu kanske de är snö i morron? :D


Hör av mig

Hade bra Glad

Av anna - 21 november 2009 13:34

Hejhej..


Äntligen Lördag sköönt har då fått sovit lite längre idag iaf har även varit ute med hunden några gånger, är ju sådant fint väder nu mkt bättre när det får

vara sol och att det inte regnar hela tiden...

Igår kväll så blev det att kolla Leksand igen Grattis till vinnsten :D


Nåja men har inte så mkt annat att komma å berätta om heller känns det

som men ska tvätta mina arbetskläder nu så hör kanske av mig

ikväll.

Hade bra

Av anna - 19 november 2009 22:15

Hejhej..


Torsdag igen sköönt! i morron blir sista arbetsdagen innan det är dags för helgen igen..

Nåja den här dagen känns det som  att inget har blivit gjort på jobbet alls, fast jag har jobbat

mkt men är väl för förkylningen som gör att jag blir trött..


Hemma så har det blivit att laga mat blev tacos idag ;-) har tvättat lite oxå sen så

blev det att kolla SOS Gute och även criminal minds..

Så kom jag på att kan väl uppdatera här nu då annars har jag glömt av det..

Nåja men ska ändå strax sova har varit så trött hela dagen å måste upp tidigt i morron

oxå ny arbetsdag då!

Nu dra..

Hade bra

Av anna - 18 november 2009 10:13

Hejhej.


Sorry för att jag inte har uppdaterat här på ett tag igen men har inte haft så mkt vettigt

att komma å berätta om känns det som men kan väl dra en kort uppdatering om dom

dagarna jag har missat då...


Nå på måndagen var jag ju till jobbet som vanligt men dagen kändes så jobbig på något sätt

men säkert bara för att jag var förkyld hade ont halsen och hostade hela tiden men börjar att

bli bättre så i morron så blir det att fara till jobbet igen!

I går så kollade jag på andra avenyn och även hockeyn grattis till vinnsten Leksand! :D

Blev att städa oxå igår hojja vad tråkigt men lär väl göras det oxå tvättade även arbetskläderna

passade på nu när jag är ledig, om någon timme lär jag väl börja att laga mat oxå annars blir

det aldrig av men nu ska jag kolla tv iaf

Hör av mig

Hade bra

Ovido - Quiz & Flashcards