Alla inlägg under december 2009

Av anna - 31 december 2009 23:55

GOTT NYTT ÅR !!!


Hoppas på ett bättre år !! :D

Av anna - 31 december 2009 13:53

Hallå ^^,

 

Nyårs afton idag då =) GOTT NYTT ÅR :)

Aja senare ikväll så blir det fest, å skjuta raketer, någon annan som ska göra något ikväll då?

Aja men har inte gjort så mkt annat idag då har beställt lite nya kläder en jacka

några tröjor oxå :)

var ut med hunden en längre vända var så skönt att promenera kallt var det å här snöar det igen...

 

Nu dra.

Hoppas att ni får en bra kväll :)

Kram

Av anna - 30 december 2009 16:58

Hejhej

 

Hade inget annat för mig så kan uppdatera i bloggen en gång till då

nåja men har besök här så har blivit lite mera julklapps utdelning..

Kan väl säga några saker som jag fått den här julen..

 

* Smink

* 2 st tröjor

* Byxor

* 4 olika parfymer

* Pengar

* w595 fast den fick jag i födelsedags present.

 

Aja men i morron är det nyårs afton :)

Då blir det fest.. :)

 

Hör av mig.

Hade bra.. :D

 

Av anna - 30 december 2009 11:36

å förra månaden så hade jag bara 113 besökare men kan väl bero på att jag nästan aldrig uppdaterade något då right? ;)

 

Aja men idag har jag då fått sova länge det är iaf sköönt :)  om två timmar någonting så kommer det lite folk hit idag ska delas ut lite mera julklappar..

blir ju som julafton igen hehe ;)

Men sjutton vad det är kallt ute nu -22 grader ungefär vill som inte gå ut med hunden

heller nu ..

Nåja men lär väl städa lite nu..

Hade bra :)

Kram

Av anna - 29 december 2009 19:00

 Hejhej.. :)

 

Hade inget annat att göra så tänkte som uppdatera bloggen en gång till då värst vad jag

har blivit bra på att uppdatera har bara missat en enda dag nu..

 

Jaja men har varit bort en vända nu på kvällen :) kom hem lagomt tills hockeyn börjar

kom jag på nu :) hade liksom glömt av att den började nu smart jag är då ;)

Men vad det är kallt ute var -20 nu om inte ännu kallare! tänkte gå ut med hunden på

en kvälls promenad men de får vara idag..

 

Nä nu ska jag kolla på hockeyn iaf hoppas på att Leksand vinner ikväll igen right? :D

 

Kram..

 

Av anna - 29 december 2009 09:57

Hejhej :)

 

Trött som tusan är jag då idag har faktiskt bara sovit en timme inatt, vaknade 06:30 så jätte roligt verkligen så smått sur jag är nu då..

Aja men har inte gjort så mkt annat nu då spelat lite the sims 2 djurliv hade inte så mkt annat att göra så..

 

Var även ut med hunden en kortare promenad å tusan vad kallt det är då tror att de är

-15 men känns som  att det skulle vara ändå kallare..

Nå har inte så mkt annat att komma å berätta om nu ..

 

Hade bra :)

Av anna - 28 december 2009 14:23

Hejhej..

 

Hojja vad jag har tråkigt!! :( har ingenting att göra kollar bara på tv:n nu...

ska väl fara å shoppa lite om en timme någonting, så då har jag då någonting att göra :)

 

Nåja men nu ska tydligen min alldeles nya mobil oxå börja att jävlas! :( blir tokig

vad är det för fel på walkman mobiler?

Aja men den typ stänger av sig hela tiden å sen så slår den på sig själv igen å för någon dag sedan så blinkade skärmen på den hela tiden :S läskigt.. ibland så skickar den inte

heller iväg sms.. :(

Men idag så fungerar den då normalt iaf! så glaad jag blir å de gick även att sms:a :D

nu ska jag lägga in lite nya låtar i den..

 

Kram..

 

Av anna - 28 december 2009 11:03

Hallå ^^,

 

Jaa vad det snöar hur mkt som hellst ju!! och nu oxå :)

blir bara såå glad av snö!

Aja men har inte gjort så mkt annat idag då kollat lite på tv, ska snart kolla på sjunde himlen om det blir de idag :) 

 

Aja men har inte så mkt att komma å berätta om nu ...

Leksand vann igår! :)

 

Nu dra

Hör av mig..

Ovido - Quiz & Flashcards