Direktlänk till inlägg 14 juli 2016

Här var det länge sedan som jag bloggade

Av anna - 14 juli 2016 11:17

Tjena!Som inlägget säger här var det länge sedan jag bloggade rättare sagt sex år sedan, 2010 var mitt sista inlägg, jag trodde faktiskt inte att bloggen skulle finnas kvar heller!Och det är roligt att se att jag faktiskt har haft besökare på den ändå, även fast jag har varit ur usel på att uppdatera den, men det beror på att jag helt hade tappat bort inloggningen till den och jag hittade på den här om dagen!Så jag ska fortsätta att försöka och börja att blogga här igen.Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 19 juli 2016 19:51

Hej!Och förlåt för dålig uppdatering men jag har haft ganska mycket skolarbete att göra dom här senaste dagarna, även fast jag läser till butikssäljare så kan det kännas lite konstigt att jag ska läsa en kurs som heter information och kommunikation o...

Av anna - 16 juli 2016 09:12

Godmorgon!   Igår följde jag nyheterna och tidingarna hela dagen för att läsa om vad som hänt i Frankrike igen finner inga ord vet inte vad jag ska säga mer än att det är fruktansvärt hur någon bara kan köra rakt in i en folksamling och döda 84 p...

Av anna - 14 juli 2016 20:05

Hej! Eftersom att det har gått så många år sedan jag bloggade här så tänkte jag gå igenom vad som har hänt under åren. Jag har under många år haft jätte stora problem med min fot, och jag hade det aldrig lätt under den tiden utan jag blev mobbad ...

Av anna - 14 juli 2016 13:18

Hej!Jaha även fast det har gått sex år sedan jag uppdaterade den här bloggen sist så kan jag väl ändå passa på att uppdatera om vad som har hänt under dom här åren.. Ja jag har nästan hunnit med att fylla 24 år, jag jobbar och läser till butikssäljar...

Av anna - 16 maj 2010 09:41

God Morgon !   Nu regnar det igen :( fattar inte hur det kan få mig att bli deprimerad och dyster?   Blir väl bara att vara hemma idag & kolla några filmer.. (Y)   Hörs Kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards